Sommaren är kort

Hej!

Ja, nu har jag varit hemma i Nya Zeeland ett tag. Allt är som vanligt igen om man nu kan säga att vardagen är vanlig. Jag är nu mitt uppe i förberedelser inför missionsresan i oktober vilket jag säkert kommer uppdatera er om senare, vi ber fortfarande för vart vi ska vara vilka veckor och vad vi ska göra där. Mitt i detta så har Gud också lett mig till att be mer över vad jag ska göra i framtiden. Jag kommer snart ansöka om nytt visum här och med det så kommer också planer om vad jag ska göra och hur länge. 
 
Det blev en kort svensk sommar för mig men jag älskade varje sekund av det. Alla möten med vänner och familj, männsikor som jag älskar och saknat så! Tänkte dela med mig av lite av de foton jag tog under min tid i Sverige.
 
 
 
 
 
 
Kramar från andra sidan jorden!
 
- Emilia
 

Kommentera här: